REDNI SERVIS

Redni servis je najpomembnejše opravilo na vašem vozilu. Ta ohranjajo vaše vozilo v optimalnem stanju in pomaga zmanjševati verjetnost za večje okvare na vozilu. Redni servis se, glede na navodila proizvajalca, izvaja na 15000km – 30000km, oziroma v presledkih enega leta in vključuje menjavo:

  • oljnega filtra in motornega olja
  • filtra goriva
  • filtra zraka motorja
  • fitra zraka kabine

Pri vsakem rednem servisu na vašem vozilu pregledamo tudi stanje zavor in po potrebi svetujemo menjavo posameznih komponent. Skrbno izmerimo tudi količino in kakovost ostalih tekočin (zavorna tekočina, hladilna tekočina, tekočina servo volana,…), ocenimo stanje podvozja, preverimo delovanje svetil, izmerimo tlak v pnevmatikah in opravimo test stanja akumulatorja. Ob odkritih morebitnih nepravilnostih vas kontaktiramo in se z vami posvetujemo. Vsak servis se zaključi s priključitvijo avtomobila na diagnostično napravo in ponastavitvijo opozorilnega intervala, ter vpisom podatkov o servisu v servisno knjižico vozila.

 

ZAVORE

Brezhibno delovanje zavor je ključno za vašo varnost, zato pri nas ob vsakem rednem servisu skrbno pregledamo zavorni sistem in kakovost  zavorne tekočine. Po potrebi svetujemo zamenjavo posameznih komponent (zavorne obloge in senzorji obrabe zavor, zavorni diski, zavorne cevi,…) in/ ali zavorne tekočine. Vgrajujemo le komponente preverjenih blagovnih znamk, ki zagotavljajo varnost in udobje. V primeru da komponente še ne potrebujejo menjave vas obvestimo o njihovem stanju in predvidenem času/prevoženih kilometrih do menjave.

 

POGONSKI AGREGAT

Za dolgo življenjsko dobo pogonskega agregata so ključnega pomena redni servisi. V naši delavnici ob vsakem rednem servisu opravimo testno vožnjo, med katero z diagnostičnimi orodji spremljamo delovanje pogonskega agregata in tako zgodaj odkrijemo že manjša odstopanja od normalnega delovanja ter poiščemo njihov vzrok preden pride do večjih okvar.

Za dolgo služenje pogonskega agregata pa lahko poskrbite tudi sami s smotrno vožnjo. Tu je nekaj nasvetov za ohranjanje optimalnega delovanja vašega pogonskega agregata:

  • ko avtomobil prvič zaženete počakajte da se ogreje na delovno temperaturo preden ga izpostavljate močnejšim obremenitvam
  • če ste pogonski agregat močneje obremenjevali počakajte, da se delno ohladi preden ugasnete avtomobil
  • vedno uporabljajte s strani proizvajalca predpisano motorno olje
  • kadar to ni potrebno, se izogibajte silovitemu pospeševanju v nizkih prestavah
  • če se zvok delovanja pogonskega agregata kakorkoli spremeni se čim prej oglasite v naši delavnici, tudi če opozorilna lučka še ne sveti
  • s pravočasnim pretikanjem v višjo prestavo poskrbite, da se dizelski motor vrti med 1200 in 2200 vrtljaji, bencinski pa med 1700 in 2700 vrtljaji na minuto

 

TRANSMANIJA

V zadnjem času so tudi slovenski trg preplavila osebna vozila z avtomatskimi menjalniki. Le-ti so enostavnejši za uporabo, vozniku, s prosto levo nogo, omogočajo boljšo držo v sedežu in s tem udobnejšo vožnjo, vozilu pa zagotavljajo prestavljanje pri optimalnih obratih, kar manj obremenjuje pogonski agregat ter optimizira njegov izkoristek.
Avtomatski menjalniki so praviloma dražji od ročnih, hkrati pa zahtevajo tudi redno in strokovno vzdrževanje. V osnovni servis avtomatskega menjalnika sodita redna menjava olja in filtra (cca. Vsake 80000-120000 prevoženih kilometrov, odvisno od navodil proizvajalca). Redni servisi bodo podaljšali življenjsko dobo menjalnika in njegovih komponent. V kolikor pa se na menjalniku že kažejo znaki obrabe, kot so grobo pretikanje ali butanje v vzvratno prestavo smo z menjavo olja že prepozni in se je potrebno nemudoma oglasiti v avtomehanični delavnici, da preprečimo nadaljnjo škodo.

Pri nas lahko opravite servis vseh vrst avtomatskih menjalnikov. Za avtomatske menjlanike vgrajene v vozila znamk Audi, VW, Seat, Skoda, BMW in Mercedes Benz pa vam lahko ponudimo tudi popravilo okvarjenega menjalnika.

 

POGONSKA VERIGA

Menjava pogonske verige je v servisni dokumentaciji predpisan poseg, ki se opravlja redno vsakih 150000+ prevoženih kilometrov, odvisno od navodil proizvajalca pogonskega agregata. V naši delavnici pri vsakem rednem servisu preverimo dotrajanost pogonske verige. Ob menjavi slednje, vedno menjamo tudi napenjale in vodno črpalko, saj vam lahko le tako zagotovimo brezhibno delovanje pogonskega agregata in s tem varno vožnjo in nizke stroške vzdrževanja.