REDNI SERVIS
Redni servis je najpomembnejše opravilo na vašem vozilu. Ta ohranjajo vaše vozilo v optimalnem stanju in pomaga zmanjševati verjetnost za večje okvare na vozilu ter znižuje strošek rabe vozila na prevoženi kilometer. Redni servis se, glede na navodila proizvajalca, izvaja na 15000km – 30000km, oziroma v presledkih enega leta.
Osnovni servis zajema:
- menjava motornega olja in oljnega filtra
- pregled ostalih filtrov in menjava po potrebi
- kontrola olja in filtra avtomatskega menjalnika
- kontrola pnevmatik
- pregled zračnosti podvozja
- merjenje nivoja in stanja tekočin
- pregled zavor
- test delovanja in nastavitev svetlobnih teles
- test AC naprave
- test akumulatorja
- kontrola brislacev
- diagnostični pregled vozila
Ob vsakem servisu prejmete:
- 1 leto jamstva na rezervne dele in storitev
- vpis servisa v digitalno servisno knjižico
- vozilo ohrani tovarniško garancijo
S profesionalnim servisom poskrbimo, da vas vsak evro pelje dlje.
Informativno ponudbo za redni vzdrževalni servis lahko prejmete tukaj.
ZAVORE
Brezhibno delovanje zavor je ključno za vašo varnost, zato pri nas ob vsakem rednem servisu skrbno pregledamo zavorni sistem in kakovost zavorne tekočine. Po potrebi svetujemo zamenjavo posameznih komponent (zavorne obloge in senzorji obrabe zavor, zavorni diski, zavorne cevi,…) in/ ali zavorne tekočine. Vgrajujemo le komponente preverjenih blagovnih znamk, ki zagotavljajo varnost in udobje. V primeru da komponente še ne potrebujejo menjave vas obvestimo o njihovem stanju in predvidenem času/prevoženih kilometrih do menjave.
PREMONTAŽA PNEVMATIK
Sezonska premontaža pnevmatik, svetovanje in nakup, ter letna hramba pnevmatik in platišč so zdaj doma tudi pod AUTO-MEXovo streho.
Rezerviraj svoj termin.
POGONSKI AGREGAT
Za dolgo življenjsko dobo pogonskega agregata so ključnega pomena redni servisi. V naši delavnici ob vsakem rednem servisu opravimo testno vožnjo, med katero z diagnostičnimi orodji spremljamo delovanje pogonskega agregata in tako zgodaj odkrijemo že manjša odstopanja od normalnega delovanja ter poiščemo njihov vzrok preden pride do večjih okvar.
Za dolgo služenje pogonskega agregata pa lahko poskrbite tudi sami s smotrno vožnjo. Tu je nekaj nasvetov za ohranjanje optimalnega delovanja vašega pogonskega agregata:
- ko avtomobil prvič zaženete počakajte da se ogreje na delovno temperaturo preden ga izpostavljate močnejšim obremenitvam
- če ste pogonski agregat močneje obremenjevali počakajte, da se delno ohladi preden ugasnete avtomobil
- vedno uporabljajte s strani proizvajalca predpisano motorno olje
- kadar to ni potrebno, se izogibajte silovitemu pospeševanju v nizkih prestavah
- če se zvok delovanja pogonskega agregata kakorkoli spremeni se čim prej oglasite v naši delavnici, tudi če opozorilna lučka še ne sveti
- s pravočasnim pretikanjem v višjo prestavo poskrbite, da se dizelski motor vrti med 1200 in 2200 vrtljaji, bencinski pa med 1700 in 2700 vrtljaji na minuto