Vas skrbi, da bo vaše novo vozilo izgubilo tovarniško garancijo, če ga ne servisirate pri pooblaščenem serviserju? Za vas imam dobro novico.
Servisiranje novih vozil že dolgo ni več izključno v domeni pooblaščenih serviserjev. Servisiranje svojega povsem novega vozila lahko zaupate svojemu serviserju brez strahu, da bi izgubili tovarniško garancijo. Naj razložim.
Glede na Uredbo komisije EU št.461/10 z dne 27.5.2010, ki je stopila neposredno v veljavo 1.6.2010 lahko popravila in vzdrževanje (servisiranje) motornih vozil tudi v času trajanja tovarniške garancije izvajajo vsi serviserji motornih vozil, ki so registrirani za opravljanje dejavnosti. Pri izvedbi servisa morajo biti upoštevana vsa navodila proizvajalca, ter za opravljeno delo izstavljen račun, iz katerega je jasno razvidno, da so bili uporabljeni materiali in nadomestni deli, ki ustrezajo specifikacijam proizvajalca. Servis mora biti zabeležen v servisni knjižici vozila. Vso pripadajočo dokumentacijo (račun, delovni nalog ali zapisnik ter servisno knjižico) je potrebno hraniti v primeru uveljavljanja garancijskega popravila.
AUTO-MEXovi servisni tehniki se redno izobražujejo na področju servisnih novosti in novih tehnologij, ter razpolagajo z vsemi servisnimi informacijami za vaše vozilo. Moderne delavnice z najsodobnejšo opremo pa zagotavljajo, da je vaše vozilo servisirano na najvišjem nivoju. V naših delavnicah lahko opravite servise novih vozil vseh znamk vozil.
Kaj pa vpis servisa v digitalno servisno knjižico?
Nekaj ovir za nepooblaščene serviserje predstavlja dostop do digitalne servisne dokumentacije, kar pa pri nas ni težava. Za novejša vozila znamk Mercedes-Benz, BMW, Audi, Volkswagen, Seat in Škoda bomo servis vpisali v digitalno servisno knjižico vozila in vam izdali potrdilo o vpisu servisa.
Da je vaša brezskrbnost popolna naši servisni svetovalci hranijo dvojnike servisne dokumentacije namesto vas in jo v primeru uveljavljanja garancijskega popravila posredujejo pooblaščenemu serviserju. Hkrati vam ostajajo na voljo za svetovanje in reševanje morebitnih zagat pri uveljavljanju garancijskih popravil.
Rezervirajte svoj termin za redni vzdrževalni servis tukaj.
Garancija in jamstvo – kje je razlika?
Na koncu naj še poudarim pomembno jezikovno razliko med ‘garancijo’ in ‘jamstvom’. Jamstva in podaljšane garancije, ki jih ponujajo nekateri pooblaščeni serviserji, niso predmet tovarniške garancije. Zanje ne velja enak obseg, niti enaki pogoji kot pri tovarniški garanciji. Če se odločite za zakup jamstev ali podaljšanih garancij morate v času trajanja le teh (torej po poteku tovarniške garancije za obdobje, ki ste ga zakupili) vozilo servisirati pod pogoji zakupljenega jamstva. To navadno pomeni, pri pooblaščenem serviserju od katerega ste jamstvo kupili.